Bezpośrednie malowanie na cyfrowo - Żaba rekin.

. czwartek, 18 marca 2010
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Tym razem modelką była żaba w masce rekina. Całkiem przyjemne malowanie przed snem, jednak nie udało mi się pozostać wiernym temu, co sobie założyłem... i skopałem krawędzie. Odpuściłem też sobie fakturę  pluszaka, Poza tym to nie wyszło tak źle ;)
Mrużenie oczu i rozbijanie od razu równych powierzchni daje dużego kopa do szybkości pracy. Byłoby lepiej, gdyby mnie nie pociągnęło tak szybko do detali, ale jak widać widzieć mniej nie jest tak łatwo :D
Następnym razem postaram się malować tylko to, co widzieć będę pomimo mrużenia (czyli duże kontrasty i duże kształty).

Related Posts with Thumbnails