Bezpośrednie rysowanie ołówkiem - jedzenie.

. wtorek, 23 marca 2010
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Jakiś czas temu usłyszałem o pracy domową na jakiejś uczelni: "Namaluj to, co zamierzasz zaraz zjeść". Dziś (i jakiś czas temu też) maznęło mi się kilka takich tworów. Świetna motywacja do kończenia czegoś szybciej.
Rysowanie na Wattsową modłę daje przyjemne efekty, szczególnie jako podstawa do detalu. Każda kreska wręcz wybija się ponad resztę wołając o uwagę. Szkoda, że z tego nie zdążyłem skorzystać (musiałem szybko zjeść modeli). Ciekawe gdzie mnie to zaprowadzi w przyszłości :D


Gratis szybki jogurcik w PS (czas chyba skończyć z tymi "szybkimi")

Related Posts with Thumbnails