#9 Zmiany :D

. sobota, 25 września 2010
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Uff... Zaczyna się rok szkolny, tym razem startuję z drugim kierunkiem. Już mam plan zajęć. Codziennie zajęcia od 8 do około 18. Licząc wraz z dojazdami będzie to ponad 14 godzin dziennie poza domem. Zapowiada się ciężki okres. Na pewno wyrwie mnie to z dotychczasowej wygody. Już teraz się przyzwyczajam do tego. Śpię krócej (6 godzin zamiast 8 czy nawet 10 godzin) i w innych godzinach (zaraz idę spać by radośnie wstać z rana :)), zrobiłem porządki w miejscach, do których nie zaglądałem od lat, zacząłem rysować wszystko to, czego unikałem do tej pory, a nawet jako martwą naturę wziąłem kwiatka, zamiast prostego obiektu. Oto on:



Related Posts with Thumbnails